HTML

Zendo

Blogomban azokról a (főként magyar) tehetségekről szeretnék írni, akik a maguk útját járják. Akik értékeket hoznak létre: legyen az zene, design, könyv, film, festmény...

Friss topikok

Linkblog

Fellép-e majd Gryllus Dorka és a ROFRONT zenekar Magyarországon?

2008.06.01. 17:38 Zendo

 

Régóta kíváncsi voltam, milyen zenét játszik a Rotfront nevű össznépi zenekar, amiben Gryllus dorka énekel. Sajnálom,hogy Dorkát nem láttam fellépni annak idején Tyereskovával, de nagyon örülnék ha egy koncertszervező látna fantáziát abban,hogy a berlini Rotfront-ot elhozza kis hazánkba. Zenéjük olyan jó, mint egy Wladimir Kaminer könyv. Multikulturális, interpopuláris, ahogy a Baracka dalolná. Sokszínű, mint a Gogol Bordello.

A minap véletlenül összefutottunk a reptéren és egy közös ismerős révén néhány mondatot válthattam vele. Lányos zavaromban még csak be sem mutatkoztam

(ezúton is elnézést kérek), de teljesen lenyűgözött a kedvessége, barátságos viselkedése.

Először fel sem ismertem, amíg ismerősömre várakoztam unalmamban a jövő menő emberek cipőit figyeltem ( mutasd meg cipődet, megmondom ki vagy) és megpillantottam egy ezüstszínű Tiszát, fekete bőrrel kombinálva. Egyből felcsillant a szemem, és megállapítottam magamban, hogy milyen jól passzol a cipőhöz ez a Catherina Zeta Jones-os karakterű szép lány. Egy kicsit extravagáns a cipő, de mégsem tolakodóan feltűnő, tökéletesen összeillettek.

Ismerősnek tűnt az arca, talán mintha Gryllus Dorkára hasonlítana. Aztán amikor megláttam,hogy a berlini járatra vár,már megvilágosodtam. És milyen jól nézett ki smink nélkül , farmerben, feltűzött hajjal: teljesen lenyűgözött természetes szépsége!

 

Azon kevés nők egyike akik szebbek,ha nincsenek erősen kifestve, ebben igazat kell,hogy adjak ismerősömnek.

komment

Címkék: zene gryllus dorka rotfront

süti beállítások módosítása