HTML

Zendo

Blogomban azokról a (főként magyar) tehetségekről szeretnék írni, akik a maguk útját járják. Akik értékeket hoznak létre: legyen az zene, design, könyv, film, festmény...

Friss topikok

Linkblog

RED BAGGAGE: a Harcsa Veronika Quartet harmadik albuma

2008.09.27. 13:51 Zendo

Hamarosan megjelenik a Harcsa Veronika Quartet harmadik albuma Red baggage ( Piros Bőrönd) címmel

(25 évesen ez nem kis teljesítmény) ! Én még a novembert nem vártam így, mint most. Az ígéret szerint egy kicsit lightosabb lesz, mint az előző lemez, egyszerűbb dalokkal.

 

A nagyszerű bőgős Oláh Zoltán bátyja tette fel blogjában a siófoki videót, amin egy Tankcsapda számot adnak elő az öltönyös rockerek és a csodás fekete ruhába bújtatott jazzdíva. Szenzációs az átdolgozás! Villámgyorsan váltanak zúzásra az andalító dallamokból – Veronika elképesztően jól tud rockot is énekelni ( ja kérem,aki először életében Metallicát énekelt a színpadon, annak acélszív dobog a mellkasában) ha ne adj Isten profilt vált a zenekar rám számíthatnak ( a Destruction metálzenekar tagjai is jazzkonzit végeztek, ezért is tudnak élőben éppolyan sebészi precizitással zúzni, mint a stúdióalbumukon), mint hardcore rajongóra. Blahó Attila Jerry Lee Lewis tempóban veri a billentyűket - de szó szerint, Oláh Zoltán remekül állna a szegecses csuklóvédőt és Ozzy póló ha bőgőjét basszgitárra cserélné. ÉS Majtényi Bálint bebizonyítja, hogy nem hiába aggattam rá a jazz Lars Ulrichja kitüntető címet, mert valami elképesztő dobolást mutat be – de a vicces az, hogy ezt a formáját jazzkoncerteken is hozza!

 

http://apuka.qqriq.com/2008/08/harcsa-veronika-tankcsapdt-nekel.html

 

 

Még szerencse, hogy addig több koncertjére le tudok menni : két fellépés is lesz a Take 5-ban, ahol különböző álneveken már két sornyi asztalt lefoglaltam, mert egyrészt nem szeretem ha zavarnak a kilátásban, másrészt ha ne adj isten megint Manier ruhában lépne színpadra, akkor bírói végzés kötelez,hogy Veronika hatósugarán ( 10 méter) kívül kell hogy tartózkodjak

 

A szentendrei koncertre is egy héttel előbb foglaltam már asztalt, a biztonság kedvéért, hangpostaüzenetet hagytam, sms-t küldtem, majd miután fél órán belül nem érkezett válasz emailt is. Azt hiszem hétfő szünnap lehetett, mert egy feszült éjszaka után másnap telefonon is odaszóltam, de megnyugtattak rednbe van a foglalás, és Ön az aki emailben, hangpostán, stb... ? IGEN!!!

 

Most még abban bízok,hogy mivel szupernova sebességgel nő Veronika népszerűsége, ezért hamarosan egy bodyguardra lesz szüksége,hogy megvédje a rajongók zaklatásától. Elhatároztam, hogy elvégzek egy internetes önvédelmi tanfolyamot – így egyben legfanatikusabb rajongójától is megszabadítom.

 

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása